четвер, 8 грудня 2016 р.

Книжно - ілюстративна виставка "Найуюбленіший казкар"


     Найулюбленіший казкар


  Дійові особи: Ведучий, Імператор, Перший міністр, Другий міністр, Дівчинка,|дівчатко| Соловей (голос за кулісами), Слуга.
       Оформлення:  Книжно-ілюстративна виставка  «Найулюбленіший|любий| казкар»;
портрет Х.К.Андерсена; різні видання його книг; ілюстрації до казок Андерсена, аудіозаписи звуків лісу і голосів тварин і птахів|птиць|.
       У грі беруть участь дві команди   «Дикі лебеді» і «Олов’яні солдатики».

Конкурс 1
«Зоряна година»
       Ведучий читає питання і варіанти відповідей – команди радяться             10 секунд і піднімають|підіймають| табличку з|із| номером правильного на їх погляд варіанту відповіді. Жюрі оцінює точність відповіді. За дострокову відповідь команда одержує|отримує| додатковий бал.
1.     У якій країні жив великий казкар Х.К.Андерсен?
·        Швеція
·        Німеччина|Германія|
·        Данія
2.     Назвіть|накликайте| казку, яка не належить перу|пір'їні| Х.К.Андерсена.
·        «Бридке каченя»
·        «Дикі лебеді»
·        «Золотий гусак» (Брати Грім)
3.     Визначте, що не відноситься до казки «Кресало».
·        Монети
·        Шабля
·        Олов'яний солдатик
4.     З|із| якої казки ця пісенька:
         «Ах, мій милий Августін,
                    Все пройшло|минуло,спливло|, пройшло|минуло,спливло|, пройшло|минуло,спливло|!»?
·        «Русалочка»
·        «Свинопас»
·        «Оле-Лукойє»
5.     Хто з героїв Х.К.Андерсена міг сказати про себе так: «Це було тоді, коли на наших вікнах зацвіли прекрасні|чудові| троянди. Ми жили дружно           і весело, але|та| одного разу|одного дня| мені в око потрапив|попав| уламок|осколок| дзеркала тролів,     і я все став бачити злим і потворним»?
·        Кай
·        Герда
·        Солдат
6.     Як звуть|кличуть| головного героя казки «Золотий хлопчик»?
·        Петер
·        Йоганнес
·        Кай
7.     На кого перетворилося бридке каченя з|із| однойменної  казки?
·        на павича
·        на селезня
·        на лебедя
·         
Конкурс 2
«Краса|врода| невимовна»
       Команди повинні вгадати казку Х.К.Андерсена по ілюстрації. У конкурсі можна використовувати як роботи художників|митців|-ілюстраторів, так і роботи учнів. Час на підготовку – 3 хвилини. Поки|доки| команди готуються, можна провести конкурс для глядачів.

Конкурс для глядачів
1.     Про кого мовиться в наступних|слідуючих| строчках:
       «Інші сестри прикрашали свій садок всякою всячиною, яка діставалася їм  із затонулих кораблів, а вона любила|кохала| тільки|лише| свої яскраві, як сонце, квіти           та прекрасного|чудового| мармурового хлопчика, що впав на дно моря з якогось загиблого корабля». (Русалочка. «Русалочка»).
        «У одних панчохах  він тихо-тихо підійметься по сходах, потім обережно відчинить двері, нечутно зробить крок в кімнату і злегка порсне дітям в очі солодким молоком». (Оле-Лукойє. «Оле-Лукойє»).
       «Бідна дівчинка стояла в селянській хаті і грала зеленим листочком – інших іграшок у|в,біля| неї не було; вона проткнула в листку дірочку, дивилася крізь неї на сонечко, і їй здавалося|видавалося|, що вона бачить ясні очі своїх братів.». (Еліза. «Дикі лебеді»).
2.     Хто був сином старої олов'яної ложки?
      (Олов'яний солдатик. «Стійкий олов'яний солдатик|тік|»).
3.     Хто це?
«П'ятеро з|із| одного стручка» (Горошини).
      «Бридке каченя» (Пташеня лебедя).
4.     Яка казка починається|розпочинається,зачинається| наступними|такими| строчками?
       «Багато років тому жив-був на світі король; він так любив|кохав| вбиратися,           що витрачав на нові плаття|сукні| всі свої гроші».  («Нове плаття|сукня| короля»).
       «Жила-була дівчинка|дівчатко|, миленька, гарненька, не дуже бідна, і влітку їй доводилося ходити босоніж, а зимою – в грубих дерев’яних черевиках».  («Червоні черевики»).
5.     З|із| скількох розповідей|оповідань| складається казка «Снігова|снігова| Королева»? |із| семи).
      6. Яка казка закінчується наступними|слідуючими| словами:
       «Так сиділи вони поряд, обидва вже дорослі, але|та| діти серцем і душею, а на дворі стояло тепле, благодатне літо»? («Снігова|снігова| Королева»).
       7. Яку країну Андерсен називає «Лебединим гніздом|гніздом|»?  (Данію).
       8. У якій казці на більярдному клубі з’явилася|появилася| вивіска «Вищий учбовий заклад»?  («Про те, як буря перевісила вивіски»).

Конкурс 3
«Бюро знахідок»
       Ведучий: Діти|хлопці|, уявіть, що вночі у|в,біля| вас були гості і забули свої речі. Давайте повернемо їх власникам. Ви повинні здогадатися, кому належать ці предмети.
       Завдання|задавання| для команди «Дикі лебеді»: парасолька (Оле-Лукойє); горошина (Принцесі. «Принцеса на горошині»); санки|санчата| (Каю. «Снігова|снігова| Королева»); шкаралупа грецького горіха (Дюймовочці).
       Завдання|задавання| для команди «Олов’яні солдатики»: паперовий кораблик (Солдатику. «Стійкий олов’яний солдатик»); кропива (Елізі. «Дикі лебеді»); біла і червона троянди (Герде і Каю. «Снігова|снігова| Королева»); музичний горщик (Принцу. «Свинопас»).

Конкурс 4
«Вгадай казку»
       Гравці повинні визначити, до якої казки відносяться підбірки слів. Час на підготовку – 3 хвилини. Поки|доки| команди готуються, проводиться конкурс для глядачів.
         Завдання|задавання| для команди «Дикі лебеді»:
1.     Сонце, сніг, лампа, скло, дзеркало, ранок, троянда, ворона, олень, дружба. («Снігова|снігова| Королева»).
2.     Трава, жаба, кільце, кропива, карусель, терпіння. («Дикі лебеді»).
3.     Лебідь, яйце, мрія, качка, мороз, курка, вода. («Бридке каченя»).
4.     Матрац, карета, крісло, злива, калоші, принцеса. («Принцеса на горошині»).
       Завдання|задавання| для команди «Олов’яні солдатики»:
1.   Море, вітер, чаклунський напій, біль, принц. («Руса-лочка»).
2.   Нора, польова миша, крило, ельф, квітка, ластівка. («Дюймовочка»).
3.   Дупло, відьма, собака, колиска, кремінь, трубка|люлька|, принцеса.  («Кресало»).
4.   Роза, соловей, горщик, тріщотка, принцеса. («Свинопас»).

Конкурс для глядачів
1.     Як звуть|кличуть| головних героїв казки:
      «Оле-Лукойє»  (Оле-Лукойє і Яльмар).
             «Дорожній товариш» (Йоханнес).
             «Снігова|снігова| Королева» (Кай і Герда).
             «Дикі лебеді» (Еліза).
2.     Що бачить уві сні Хольгер Данець, герой однойменної казки?              (Все, що робиться|чиниться| в Данії).
3.     Чому головний герой казки «Сніговик» сумував по печі?                     (Тому що|бо| всередині|усередині| у|в,біля| Сніговика була кочерга|кочерга|).
4.     Хто охороняв скрині з|із| міддю, сріблом і золотом в казці «Кресало»? (Собаки).
5.     Назвіть|накликайте| п'ять казок, в яких головними героями є|з'являються,являються| птахи|птиці|. («Бридке каченя», «На качиному дворі», «Дворовий півень і флюгер», «Соловей», «Лелеки»).
6.     До кого відносяться ці слова автора: «Не біда|лихо| з’явитися на світ                  в качиному гнізді|гнізді|, якщо ти вилупився з|із| лебединого яйця»?                        (До лебедя з|із| казки «Бридке каченя»).
7.     Ким насправді була людина, що пасла свиней в казці «Свинопас»? (Принцем).
8.     У яких казках герой:
·        здобуває|добуває| собі щастя за допомогою собак? («Кресало»).
·        рятує імператора від смерті своєю піснею? («Соловей»).
·        не міг заснути на двадцяти матрацах і двадцяти пуховиках, оскільки|тому що| під ними лежала горошина? («Принцеса на горошині»).
9.     У яких казках головним героєм є|з'являється,являється| іграшковий солдатик з|із| олова? («Стійкий олов'яний солдатик», «Старий дім|будинок,хата|»).
       10. Яке ім’я дав король ельфів Дюймовочці? (Майя).
11.                     Героїня якої казки вимовляла|виголошувала| наступні|слідуючі| слова: «А чому у|в,біля| нас немає безсмертної душі? Я б віддала всі свої сотні років за один день людського життя, щоб потім теж|також| піднятися на небо|піднебіння|»? («Русалочка»).

Конкурс 5
«Портрети героїв»
       Команди повинні дізнатися|упізнати,взнати,пізнати|, про яких персонажів йде мова.
       Завдання|задавання| першій команді (задає друга команда).
1.      «У самій чашці квітки сидів маленький чоловічок, білий і прозорий, точно кришталевий, На голові у|в,біля| нього сяяла|сіяла| корона, за плечима розвівалися блискучі|лискучі| крильця». (Ельф. «Дюймовочка»).
2.     «Вона була така чарівна, така ніжна, вся із|із|  сліпучого льоду|криги| і все-таки жива|жвава|! Очі її виблискували як зірки, але|та| в них не було ні теплоти,             ні краси|вроди|». (Снігова|снігова| Королева. «Снігова|снігова| Королева»).
3.     «Вони вже ходили в школу, на грудях у|в,біля| кожного красувалася зірка, а збоку гриміла шабля; писали вони на золотих дошках алмазними грифелями і відмінно|чудово|  уміли  читати – хоч по книжці, хоч напам'ять – все одно. Відразу було чутне, що читають справжні|теперішні,дані| принци. У|в,біля| них була сестричка.» (Одинадцать братів-принців. «Дикі лебеді»).
       Завдання|задавання| другій команді (задає перша команда).
1.     «Боже, на що вона була схожа! Вода бігла з її волосся і плаття|сукні| прямо в носки черевиків і витікала з|із| п'ят, а вона все-таки запевняла|увіряла|, що вона справжня|теперішня,дана|(Принцеса. «Принцеса на горошині»).
2.     «Йшов солдат по дорозі: раз-два! раз-два! Ранець за спиною, шабля збоку; він йшов додому». (Солдат. «Кресало»).
3.     «Було колись двадцять п'ять солдатиків, рідні брати по матері – старій олов'яній ложці. Рушниця на плечі, голова прямо, червоний з|із| синім мундир – ну краса, що за солдати. Всі солдатики були абсолютно|цілком| однакові, окрім|крім| одного. На нього не вистачило олова, і він був одноногим». (Солдатик. «Стійкий олов'яний солдатик»).
       (Далі слідує|прямує| інсценування уривка по казці «Соловей»).

Сцена 1
       Звучить китайська музика.
       Ведучий: Давним-давно це було, але|та| через те і варто розповісти|розказати| цю історію, поки|доки| вона ще не забулася зовсім. У цілому світі не знайшлося|перебуло| б палацу краще, ніж палац китайського імператора. Він весь був з|із| дорогоцінного|коштовного| фарфору, такого тонкого і крихкого, що страшно було до нього  і  доторкнутися.  Палац  стояв  в  прекрасному|чудовому|  саду, в якому росли|зростали| чудові|дивні| квіти. До найкрасивіших квітів|цвіту| були прив'язані срібні дзвіночки, і коли дул вітерець, квіти погойдувалися|похитувалися| і дзвіночки дзвеніли.
       (Дзвін дзвіночків).
       Це було зроблено для того, щоб ніхто не пройшов|минув,сплив| мимо|повз| квітів|цвіту|,                    не подивившись на них. От як розумно було придумано|вигадано|!
       Зі всіх кінців світу приїжджали в столицю імператора мандрівники.          Всі вони милувалися|любувалися| прекрасним палацем і прекрасним|чудовим| садом, але|та|, почувши спів солов’я, говорили: «Ось|от| це краще за все
       (Йде|вирушає| за куліси).
       (На сцену виходить Імператор з|із| книгою в руках,  слідом за ним йде Слуга).
       Імператор: Що таке? (Закриває книгу.) Як?! У моїй державі і навіть поряд з|поряд із| моїм власним палацом живе такий дивовижний|дивний| птах|птиця|, а я жодного разу не чув, як він співає! І я дізнаюся про нього з|із| іноземних книг! Покликати до мене моїх міністрів!
       (Слуга зве|кличе| міністрів. На сцену виходять, кланяючись, Перший і Другий міністри).
       Я прочитав у вченій|ученій| книзі, що у|в,біля| нас є чудовий птах|птиця|, якого звуть|кличуть| Соловей. Його вважають|лічать| першим дивом моєї держави. Чому ж мені жодного разу           не докладали|доповідали| про цього птаха|птицю|?
       Перший міністр (кланяючись): Ваша величність! Я навіть і не чув про нього. Він ніколи не був представлений|уявлена| до двору.
       Імператор: Весь світ знає, що у|в,біля| мене є такий рідкісний птах, і лише я один не знаю цього. Я хочу, щоб сьогодні ж увечері він був тут і співав переді мною!
       Другий міністр (кланяючись): Ваша величність марно  вірить всьому,      що пишуть в книгах. Все це лише пусті|пусті| вигадки.
       (Йдуть|вирушають| за куліси).
       Імператор: Не кажи дурниць|дурниць|! Я хочу чути солов’я. Він повинен бути          в палаці сьогодні ж увечері! А якщо його не буде тут в призначений час (встає), я накажу після|потім| вечері відлупцювати тебе і всіх міністрів палицями     по п'ятах.
       (Імператор йде|вирушає| за куліси, потім йдуть|вирушають| і міністри).
       Перший  міністр  (звертаючись|обертаючись|  до   Другого):  Що таке   со-ло-вей|?
       Другий міністр: Де знайти со-ло-в’я|?
        (Дивляться один на одного, знизують плечима).


Сцена 2
       (На сцені з'являється|появляється| Дівчинка|дівчатко|).
       Перший міністр:  Дівчинка|дівчатко|, чи не знаєш ти, де живе соловей?
       Дівчинка|дівчатко|:  Соловей? Так|та| як же мені не знати! Він живе  в нашому лісі.      (Із|із| захопленням) А вже як співає! Я щодня ношу моєї хворої матері залишки обіду з імператорської кухні. Живемо ми біля самого моря. Там, в лісовій гущавині, є старе дерево з|із| великим дуплом і густими-густими гілками.                І кожного разу, коли я сідаю відпочити під цим деревом, я чую пісню солов’я. Він співає так ніжно, що сльози течуть|теча| у|в,біля| мене з|із| очей, а на душі стає так радісно, ніби мене цілує матінка.
       Другий міністр: Дівчинка|дівчатко|! Я призначу тебе шостою придворною посудницею і навіть дозволю подивитися|поглянути,глянути|, як обідає сам Імператор, якщо                                                                     ти покажеш нам, де живе соловей. Він запрошений сьогодні увечері до двору.
       Дівчинка|дівчатко|: Підемо в ліс, там ми його і зустрінемо.  (Йдуть|вирушають| за куліси).
Сцена 3
       Звучить запис, що передає звуки лісу. На сцені  ширма – ліс, на сцену виходять Дівчинка|дівчатко| і Міністри. Мукає корова.
       Другий міністр: О! Це, напевно, і є соловей. Який, проте|однак|, у|в,біля| нього сильний голос!
       (Квакають жаби).
       Перший міністр: Чудово|дивно|! Нарешті я чую солов'я. Точнісінько срібні дзвіночки в нашій молельні|!..
       Дівчинка|дівчатко|: Ні, це жаби. Але|та| тепер, я думаю|вважаю|, ми скоро|швидко| почуємо і  самого солов'я. (Лунає|роздається| спів Солов’я). Ось|от| це Соловей! Слухайте, слухайте! Соловейко! Наш імператор хоче послухати твої пісні.
       Соловей (голос із-за куліс): Дуже радий!
        (Спів Солов’я).
       Перший міністр:  Пф! Пф! Його голос звучить так само дзвінко, як скляні дзвіночки на парадному балдахіні імператора. Дивно, що ми дотепер|до цих пір| ніколи    не чули такого чудового співака|співця|. Він, поза сумнівом|безсумнівно|, матиме величезний успіх при дворі.
       Соловей (голос із-за куліс): Чи не бажає|воліє| Імператор, щоб я заспівав ще?
       Другий міністр: Незрівнянний пане Соловей! Його величності Імператора тут немає, але|та| він поклав на мене приємне доручення запросити вас на придворне свято, яке має бути сьогодні увечері. Не сумніваюся, що ви зачаруєте його величність своїм чудовим співом.
       Соловей (голос із-за куліс):  Пісні мої набагато краще слухати в зеленому лісі. Але|та| я охоче полічу з|із| вами, якщо це буде приємно Імператору.
       (Завіса).
       Ведучий: Команди, зараз ми перевіримо, чи уважно| ви дивилися, слухали, а головне, читали казку «Соловей». (Задає командам по черзі питання).
1.   У якій країні відбувалися|походили| події казки «Соловей»?  (У Китаї).
2.   З|із| чого був зроблений палац імператора?  |із| дорогоцінного|коштовного| фарфору).
3.   Що найбільше|більш всього| подобалося мандрівникам в Китаї?  (Спів соловя).
4.   Як імператор дізнався про дивовижного|дивного| птаха|птицю|? (З|із| книг, які писали мандрівники).
5.   З|із| чим порівняв міністр спів солов’я?   |із| дзвоном скляних дзвіночків).
6.    Як хотів імператор нагородити солов'я? (Він хотів подарувати|завітати| солов’ю свою золоту туфельку на шию).
7.   Пояснюючи свою відмову прийняти нагороду|винагороду| імператора, соловей сказав, що вже винагороджений, оскільки|тому що|…  (Бачив сльози на очах імператора). 
8.     Який спосіб наслідування співу солов'я придумали|вигадали| придворні пані|дами|?  (Набирали в рот води, щоб вона булькала у|в,біля| них в горлі).
9.     Яке ім’я дали всі одинадцять крамарів своїм синам?  (Соловей).
10.                       Який птах|птиця| незабаром замінив солов’я в палаці    імператора?  (Штучний соловей).

Конкурс 6
«Без слів»
        Командам пропонується без допомоги слів зобразити|змалювати| літературних героїв з|із| казок Х.К.Андерсена так, щоб команда-суперниця відгадала, про кого йде мова. Команді присуджується 1 бал за артистичність, 1 бал за гумор і 1 бал, якщо команда-суперниця відгадає героя, який зображається|змальовується|.
       Завдання|задавання| для команди «Дикі лебеді».
1.   Каченята і бридке каченя вилуплюються зі|із| шкаралупи, поряд|поруч| – неспокійна качка.  («Бридке каченя»).
2.   Водяний щур|пацюк| женеться за олов'яним солдатиком, вимагаючи у|в,біля| нього паспорт.  («Стійкий олов'яний солдатик»).
       Завдання|задавання| для команди «Олов'яні солдатики».
1.   Яльмар спить. До нього ззаду|позаду| підкрадається Оле-Лукойє і легенько дує йому в потилицю.          («Оле-Лукойє»).
2. Жаба представляє|уявляє| Дюймовочці свого сина.  («Дюймовочка»).
       (Жюрі підводить підсумки, нагороджує переможців).
Додатковий матеріал
Вікторина «Давним-давно»
       До початку|розпочала,зачала| вікторини всім глядачам роздають|роздаються| картки|карточки| з|із| одним з питань. Вони повинні відповісти на вказане питання, написати своє ім'я і протягом гри здати|скласти| картку|карточку|. Жюрі відбирає картки|карточки| з|із| правильними відповідями, в кінці|у кінці,наприкінці| гри проводить лотерею і нагороджує переможців.
1.   Як називалося місто, в якому народився Х.К.Андерсен?
·        Стокгольм
·        Копенгаген
·        Оденсе
2.   Ким був по професії батько Х.К.Андерсена?
·        письменник
·        швець|чоботар|
·        вчитель|учитель|
3.                 Як звали|кликали| кота Х.К.Андерсена?
·        Маркіз
·        Барсик
·        Карл
4.   Хто допоміг Х.К.Андерсену влаштуватися безкоштовно|безплатно| в гімназію            і виклопотав у|в,біля| короля Фредеріка VI щорічну стипендію хлопцеві|юнаку|?
·        перекладач Вульф
·        фізик Ерстед
·        статський радник Колін
5.     У якій казці бубенці, якими був обвішаний горщик, видзвонювали старовинну пісеньку, коли в ньому що-небудь варилося?
·        «Старий дім|будинок,хата|»
·        «Свинопас»
·        «Ялинка»
6.   У одній з казок Х.К.Андерсена багатир|богатир|, одягнений в ратну зброю, спить в підземеллі Кронборг, але|та| він готовий будь-якої хвилини підійнятися і виступити|вирушити| на захист батьківщини. Про яку казку йде мова?
·        «Дочка велетня»
·        «Наречена Керсвігськой церкви»
·        «Хольгер-данець»
7.   22 квітня 1833 р., одержавши|отримавши| субсидії від короля, Х.К.Андерсен виїхав                                з Копенгагена туди, де, по його захоплених спогадах, «навіть найпростіша людина читає газету. А найголовніше – можна висловитися вголос не тільки|не лише| з приватних питань, але і з питань політичного життя». Куди відправився Х.К.Андерсен?
·        Берлін
·        Париж
·        Стокгольм
8.   У 1835 р. Вийшов роман Х.К.Андерсена, який зробив його відомим         за межами Данії. Як називався цей роман?
·        «Тільки|лише| скрипаль|скрипач|»
·        «Імпровізатор»
·        «Талісман»
 9. Х.К.Андерсен задумав цикл казок і протягом всього свого життя випустив декілька збірників|збірники| під різними назвами. Як називалася перший збірник|збірник| казок, який вийшов у 1835 р.?
·        «Нові казки і історії»
·        «Нові казки»
·        «Казки, розказані дітям»
     10. У казці «Нове плаття|сукня| короля» один з героїв сказав:                                                                             «А король-то голий.». Хто вимовив|виголосив| ці слова?
·        обер-церемоніймейстер
·        дитина|дитя|
·        сановник
11.                       У казці «Русалочка» «...морський цар давним-давно овдовів,                       і господарством у|в,біля| нього заправляла стара мати, жінка розумна, але|та| дуже горда своїм родом». Скільки устриць вона носила на хвості?
·        дюжину
·        сотню
·        сім
12.                     У якій казці жив Троль, що змайстрував дзеркало,   «в якому все добре, прекрасне|чудове| зменшувалося, все ж погане і |всепотворне, навпаки, виступало|вирушало| ще яскравіше, здавалося|видавалося| ще гіршим»?
·        «Затонулий монастир»
·        «Сніжна|снігова| королева»
·        «Стійкий олов'яний солдатик»

13.    На чому написала Лапландка лист Фінці в казці «Снігова|снігова| Королева»?
·        на шматку тканини
·        на сушеній трісці
·        на папері
14.    У казці «Оле-Лукойє» герой назвав|накликав| себе «старим язичником». А як,        за його твердженням, називали його римляни і греки?
·        богом сновидінь
·        казкарем
·        богом мрій
15.    «Вода м’якіша за твої ніжні руки і все-таки шліфує камені, але|та| вона           не відчуває болю, який відчуватимуть твої пальці; у|в,біля| води немає серця, яке стало б знемагати від страху і муки|борошна|, як твоє». Кому і в якій казці були сказані ці слова?
·        Русалочці  з|із| казки «Русалочка»
·        Герді з|із| казки «Снігова|снігова| Королева»
·        Елізі з|із| казки «Дикі лебеді»
16.    «Віконце було відчинено, а за вікном погойдувалася|похитувалася| біло-рожева|трояндова| квіточка. Дівчинка|дівчатко| висунулася у віконце  і ніжно поцілувала тонкі пелюстки. День цей був для неї справжнім|теперішнім,даним| святом». З|із| якої казки цей уривок?
·        «Квіти маленької Іди»
·        «Ромашка»
17.  «П'ятеро з|із| одного стручка» «Ні, що ні говори, адже нам дано більше, ніж кому-небудь|абикому| іншому на світі! У|в,біля| нас з самого народження є вже свої домівки|.». Хто і в якій казці вимовив|виголосив| ці слова?
·        устриця з|із| казки «Русалочка»
·        равлик|слимак| з|із| казки «Щасливе сімейство»
·        хрущ з|із| казки «Дюймовочка»
18.  2 квітня 1875 р. було відсвятковане 70-річчя Х.К.Андерсена.                   На урочистому обіді кожне блюдо в меню було названо|накликати| на честь якого-небудь твору|добутку| письменника. На честь якої казки Х.К.Андерсена былв| названа|накликати| індичка?
·        «Бридке каченя»
·        «Дикі лебеді»
·        «На качиному дворі»
19.  З|із| чого була зроблена колиска Дюймовочки?
·        з|із| шкаралупи грецького горіха
·        з|із| чашки
·        з|із| мильниці
20.  Яке було останнє бажання|воління| солдата перед стратою в казці «Кресало»?
·        викурити трубку|люльку|
·        з'їсти шматочок хліба
·        сказати останнє слово королю

Література
1.     Близнюк А.М.   Як  виховувати  любов   до  читання  дітей  2-3 класів в сім’ї  //  Шкільна бібліотека. - 2004. - № 12. - С.24-25
2. Брауде Л.Ю.  Ханс Кристиан Андерсен: Книга для учащихся. -  М.: Просвещение, 1987. - 139 с.
3.     Владимиров С. Литературная викторина по сказкам Андерсена // АБВГД. - 1997. - № 9. - С. 28-32
4.      Гренбек Б. Ханс Кристиан Андерсен: Жизнь. Творчество. Личность. - М.: Прогресс, 1979. - 237 с.
5.     Джерело педагогічної майстерності. Шкільна бібліотека: науково-методичний бюлетень. Вип. 4(24). - Х.: ХОІУВ, 1999. - 140 с.
6.     Кокорин А.В. В стране сказочника: Об иллюстрировании произведений Х.К.Андерсена. -     М.: Сов. Художник, 1988. - 191 с.
7.     Морар В.А. Урок-игра по сказке Андерсена «Соловей» // Литература в школе. - 1996. - № 2. -       С. 106-108
8.     Муравьёва И.И.  Андерсен. - М.: Мол. гвардия, 1961. - 272 с.
9.     Погодин А.С. Классик детской литературы. Ханс Кристиан Андерсен. – М.: Знание, 1955. – 40 с.
10.                       Радченко Т.П., Чеботарёва И.Г. Великий сказочник: Литературная игра // Читаем, учимся, играем. - 1998. - № 7. - С. 18-19
11.                       Ситник Г.І. Шкільна бібліотека і бібліотечні технології: Практичний посібник для шкільних бібліотекарів. - Рівне, 1997. - 200 с.

12.                       Трофимов А.А.  Сын башмачника: Роман о Х.К.Андерсене. - М.: Армада, 1998. -  383 с. 

Немає коментарів:

Дописати коментар